Божественна літургія в день свята Входу Господнього в Єрусалим
БОЖЕСТВЕННА ЛІТУРГІЯ В ДЕНЬ СВЯТА ВХОДУ ГОСПОДНЬОГО В ЄРУСАЛИМ
13 квітня 2025 року, у Свято-Успенському храмі Линовиці, була звершена святкова літургія за чином свт. Іоана Золотоустого.

яку провели: ієрей Антоній (Лавринович), диякон Андрій (Павлушенко)
6-та неділя Великого посту, ваїй, цвітоносна, вербна. ВХІД ГОСПОДНІЙ В ЄРУСАЛИМ. Сщмч. Артемона, пресвітера Лаодикійського (303). Мч. Крискента з Мир Лікійських. Мц. Фомаїди Єгипетської (476).
Літ. – Флп., 247 зач., IV, 4 – 9. Ін., 41 зач., XII, 1 – 18.
На Літургії підносились молитовні прохання до Господа:
За здоров'я війська України та за Линовчан що знаходяться на передовій та в лавах ЗСУ.
Про перемогу Українського війська над московським загарбником.
Сьогодні ми вшановуємо євангельську подію, про яку провістив пророк Захарія за пів тисячоліття до Різдва Христового. «Не бійся, дочко Сионська! Ось Цар твій гряде, сидячи на молодому ослі» (Ін. 12:15) – ці пророчі слова, про які нагадує нам читання з Євангелія, підкреслюють особливість того царського достоїнства, яке Господь Ісус Христос має не за людським звичаєм, як інші земні царі, але від Бога Отця. Бо земне царство і влада пов’язані із зовнішніми почестями, а Спаситель являє Себе як Царя смиренного, «не від світу цього» – тобто не тимчасового, а вічного.
Урочистий вхід Ісуса Христа в Єрусалим був бідним зовнішньо, але безмежно багатим за своїм внутрішнім змістом. І цей внутрішній зміст Христового входження в Єрусалим з Його готовністю постраждати за інших, з любові піти на велику жертву, має воістину вічне значення, робить його вічно живим, потрібним, актуальним.
Для Спасителя урочистий Вхід до Єрусалима передував Його хресному шляху. Він прийшов до святого міста упокорений і не заради прийняття слави від людей, не заради виправдання перед ними за Своє служіння – але заради спасіння, щоби через Хресну жертву звершити спасіння людства і дарувати нам вічне життя. Тож дякуймо і радіймо нашому спасінню, яке Господь звершив. Слава Ісусу Христу!